
Bi irakasle suediarrek APNABI Autismo Bizkaia bisitatu dute ostegun honetan, otsailaren 27an, autismoa duten adingabeekin duen esku-hartze eredua ezagutzeko. Biek pedagogiako irakasle lanak egiten dituzte Vaxjö hiriko Teknikum zentroan. Haien egonaldia Bizkaian Sopuertako San Viator zentroak antolatutako ibilbide baten parte da, eta horri esker desgaitasuna duten pertsonen arreta jasotzeko hainbat esperientzia ezagutu ahal izan dituzte.
Bisitariak APNABIko hezkuntza eta arreta klinikoko taldeko kideekin bildu dira, eta horiek erakundea eta haren lan-ildo nagusiak aurkeztu dizkiete. Bereziki azpimarratu dute 0 eta 6 urte bitarteko haurren arreta. Haurtzaroko arreta goiztiarreko zerbitzuak ez ezik, hezkuntza inklusiboko zentro arruntetan laguntza eta aholkularitza eskaintzen duen hezkuntza infantil hezkuntzako ibilbide-programa ere landu dute.
Bisitari suediarrek interes handia erakutsi dute APNABIren esku-hartze ereduarekiko, eta autismoari buruz partekatu diren ezagutzak eta jardunbide egokiak Suediara eramango dituzte, hezkuntza inklusiboaren arloko profesionalen prestakuntza aberasteko helburuarekin.
Halako topaketek APNABIren nazioarteko posizionamendua sendotzen dute, autismoaren espektroaren nahasmendua (AEN) duten pertsonak beren bizi-ziklo osoan laguntzeko erreferente gisa. Horrez gain, ezagutza eta esperientziak trukatzea sustatzen dute eta elkartearen eredua aberasten laguntzen dute.