APNABIko EAZek hezkidetza-proiektu baten bidez lantzen ari dira berdintasuna

APNABIko Garamendi Eguneko Arreta Zentroak (CAD) proiektu pilotu bati ekin dio, zerbitzuaren erabiltzaile diren pertsona helduekin hezkidetzaren bidez berdintasuna lantzeko. Esperientzia pilotua irakurketa eta idazketa lantzeko jarduera baten bidez hasi da, eta hurrengo asteetan elkarteko beste zentro batzuetara eramatea espero dute.

Ekimena talde-saioetatik igarotzen da, eta, horietan, testuak irakurtzen dira, abestiak entzuten dira edo askotariko gaiei buruzko bideoak ikusten dira, nahiz eta une oro berdintasunarekin lotuta egon: eskubideak eta betebeharrak, erantzunkidetasuna, martxoaren 8a, historian, sexuan eta generoan garrantzitsuak diren emakumeak, etab. Ondoren, galdera, iruzkin eta gogoeten bidez, informazioa eta ulermena lantzen dira. Talde profesionalak, gainera, hainbat laguntza eskaintzen ditu ulermenerako, saioan zehar komunikazioa errazteko. Saio guztiak hezkidetzaren, sexuen arteko berdintasunaren eta bereizkeriarik ezaren printzipiotik abiatzen den hezkuntza-metodoaren irizpideetan oinarrituko dira.

Eragile aktiboak

Proiektu honek APNABIren Berdintasun Planean jasotako helburuari erantzun nahi dio, dinamiken eta programen diseinuan genero-ikuspegia txertatzeko. Proiektu hori COVID-19 zentroak 2020ko udaberrian egin zuen konfinamenduan, Garamendi CADeko profesional-talde batek, eta honako hau nabarmentzen dute: “genero-ikuspegia sartzea eguneroko bizitzan sortzen diren aukeretan eta APNABIn egiten diren jardueretan, erabiltzaileak berdintasun-printzipiora hurbiltzen laguntzen baitute”.

Comments are closed.